Daily Archives: April 8, 2010

Kaffe og kopp!

Ja, meget god overskrift på dette innlegget! 🙂
Jeg har ei venninne som virkelig er en kvinne etter mitt hjerte.
Hun er kanskje nesten kvinnen i mitt liv på en måte.
Hun er nydelig vakker, god som dagen er lang, morsom, generøs, trofast og hun er MIN venninne!
Kjære Karoline Agathe! Du er utrolig fantastisk og jeg er så glad i deg!
Dere kan forresten besøke hennes blog ved på trykke på Fru.Nilsen i linkene mine.

Vi har en felles glede i kaffe blandt annet. Det var slik vi ble venner.. gjennom at hun inviterte meg over på kaffe da vi var naboer og det har blitt utallige mange kaffekopper siden den gang.

Karoline Agathe er en kvinne som holder ord og da jeg kom hjem til henne i dag ble jeg møtt med en “urbanoutfitters.com” pose og i den lå det noen godsaker!
En pose med kaffebønner fra Madelynn Coffee og en Eco Cup!
Madelynn Coffee er et lite kaffebrenneri på Fosnavåg på Sunnmøre der de brenner kaffebønnene selv, noe som da betyr at man får relativt fersk brent kaffe av forskjellig typer.
Jeg fikk en pose Java Mokka. Kaffebønner fra Etiopia, brent på Sunnmøre. LUKSUS!!!
Og denne Eco Cup’en er jo også alldeles strålende. Den har hun fått sendt fra Danmark der en av hennes venninner kjøpte den for meg. Koppen er genial dobbel-vegget porselens kopp med silikon lokk som ser ut som et slikt pappbeger “on the go”. Koppen er da kjøpt på http://www.urbanoutfitters.com
Koppen er jo miljøvennlig i den grad at den kastes ikke etter bruk, men kan brukes om igjen og om igjen og samtidig drikker du fra en kopp du liker og som holder drikken varm hvis den skal være varm og kald om den skal være kald. Det er jo rett og slett fantastisk!
Så nå gleder jeg meg stort til å kose meg med deilig kaffe i en fantastisk kopp!



3 Comments

Filed under Kjærlighet, Livet, Minner, Venner